lørdag 2. mai 2015

Taktikkeriet har startet..


Jeg har tidligere definert meg selv som supporterfrue og en skulle tro nå som sesongen var over og isen har smeltet at den hardbarkede supporteren tok en pause, men nei, det er nå det hele starter. Oppladningen til neste sesong. 

Hvem blir?hvem går?hvem kommer?

Tankespillet har startet. Min kjære samboer har tatt over managerrollen, Sune Bergman kan ta sommerferie. Hvem som ønskes til neste sesong vurderes og diskuteres.
Evaluering av spillerene i årets stall gås igjennom. Hvem bør bli?

Jeg må innrømme at jeg hopper ut av samtalen i blandt og at jeg selv har avsluttet sesongen. Like greit, så får manageren spillerstallen han vil ha:)

En ting har jeg fått med meg, Anders Bastiansen har kommet for å bli!

Bastiansen beskrives av mange som en helt som har vendt hjem, så det blir spennende å se om han klarer å leve opp til manageren sine forventninger. 

Under VM i Sverige fikk vi hilse på Bastiansen etter kampen mot Sverige, det er rart å se han uten hockeyutstyr, men godt å se at han er jordnær og en svært ordinær herremann.


Jeg håper og tror at han vil bringe positive impulser til Frisk Asker og kommende sesong, både resultatmessig og utenfor banen.

Kanskje det er han som må inviteres i eldstejentas bursdagsselskap neste gang?

I tillegg er det for tiden VM i Tsjekkia, 2 uker hvor alt taktikkeriet om neste sesong går parallelt med VM. Det er tøft for en supporter, lett å glemme å spise og ta ut klesvasken fra maskinen. Godt det bare varer i to uker;)

Lykke til videre i VM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar