onsdag 13. mai 2015

Permisjonen går mot slutten

Før jeg fikk mitt første barn fikk jeg ofte høre at tiden kom til å gå så fort når barnet kom og de første leveårene. 

Jaja tenkte jeg.

Nå er min yngste snart 10 måneder og jeg kjenner tiden har flydd så altfor fort....

Det var det de sa.

Denne uken har jeg begynt i jobb, mens min kjære samboer får kvalitetstid med sine yngste datter. Følelsene mine er todelt, det er veldig godt å komme i jobb og sosialisere seg med andre mennesker, men samtidig så er det tungt å skulle være borte hele dagen fra min lille venn.
Heldigvis er det kortvarig, for å få ferie og barnehagestart til å gå opp skal jeg jobbe i 4 uker for så å være hjemme frem til 1. september.

Den tiden skal nytes og jeg gleder meg stort til å nyte hele sommeren med jentene mine. 

I mellomtiden tar jeg vare på de ekstra fridagene Mai har å by på:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar