lørdag 8. august 2015

Pengegave - verdens kjedeligste gave å gi..



Mine tantebarn ønsket seg i år penger til bursdagen, så kjedelig tenkte jeg. Jeg ser det som kos å gå ut å finne den rette presangen. Andre vil nok bare tenkt det som avslappende å bare skulle gi ett kort med penger.

Der er ikke jeg.

Her måtte det noe kreativt til. Inspirasjon hentet jeg fra Pinterest (som nå har blitt min nye favoritt) og med baktanke på alle de "lure" presangene min far hadde gitt meg når jeg var mindre. Store pappesker som gir inntrykk av noe stort og spennende, men som isteden er fylt til randen med isopor  i ulike varianter og heller inneholder en bitteliten eske..


Til tantejenta ble det ett glass med nonstop fylt på utsiden av en dorull og penger inne i dorullen, mens til tantegutten ble det en legoboks fylt med penger og legodeler. Hadde i utgangspunktet tenkt å lage en lego skattekiste som pengene kunne ligget i, men rakk dessverre ikke komme meg til Outland i Oslo for å få de rette delene til en rimlig penge.



Det blir spennende å se om det blir en hit eller om tantebarna ikke tar kreativiteten min;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar